Войти на сайт
Логин:
Пароль:
Регистрация  :  Пароль?  :  Закрыть
Рекомендуем так же и не забудьте о на нашем ресурсе у нас на портале
Главная Контакты Карта сайта Подписаться RSS

Тест-драйв Audi A7 Sportback

Опубликовано : 1-05-2014, 19:46 | Категория: Тест-Драйв   
(голосов:)
Тест-драйв Audi A7 Sportback 2.8


Спрямовуючись закрити всі потенційні ніші в модельному ряду, Audi створила черговий абсолютно новітній для себе кар. І бажаючи у інших брендів конкуренти A7 Sportback тісніше є, інгольштадтци розраховують на успіх


Розповідаючи про плани творіння новітніх машин, шефи авто компаній обожнюють живописати щось на зразок таблиць. У їх по горизонталі і по вертикалі вписують моделі: спочатку ті, що вже існують, пізніше, в порожні клітинки, ті, які здадуться надалі. У підсумку на ваших очах модельна стратегія марки знаходить логіку і завершеність, стає ясно, як цей бренд хоче розвивати свою лінійку, за яких клієнтів битися.
Все це підказує дитячу гру в хрестики-нулики, правда, з тією відмінністю, що на кону в кожній клітині стоять млрд євро або баксів, а вартість будь-який помилки колосальна. Поквапився або не вгадав з новиною приготовлялся до ущербам і великим відставок. Забарився, поосторожнічал знову прогадав, так як конкуренти пішли вперед і перетягнули клієнтів. При всьому цьому розміри таблиць у кожного бренду різні. Одні обожнюють гратися на не великому просторі там, де звикли і відчувають себе впевнено (наприклад, деякі виробники джипів або спортивних автомобілів); ??інші, проти, готові до експериментів і безперервно впроваджуються в нові собі сегменти, а час від часу навіть творять їх .
Audi, безперечно, відноситься до других: за декілька заключних років цей бренд вивів на ринок цілу вервечку новинок. При цьому в класах, з якими інгольштадтська марка до цього не асоціювалася. Тут і два джипи (Q5 і Q7), і спортивний автомобіль R8, і неформатний A5 Sportback, і навіть малятко A1. Зараз до цього списку увійшла ще одна модель A7 Sportback.


Інтриган

Цей кар зацікавив, як у вигляді концепт-кара виник на Детройтському автосалоні в січні 2009 р. По-1-х, він націлився на той сектор, де тісніше були або як раз приготовлялись вступити в боротьбу за покупців такі гравці преміальних марок, як Mercedes-Benz CLS, BMW Gran Turismo, Porsche Panamera і Aston Martin Rapide. По-2-х, A7 став першою моделлю, побудованою на платформі Audi A6 наступного покоління, а значить, він дає можливість багато в чому зрозуміти, яким буде новітній бізнес-седан цього бренду. Зрештою, так як в Audi безперервно підкреслюють свою прихильність до інновацій, то і кар такого класу просто повинен був показати, які технологічні нововведення в найближчі пару-трійку років здадуться і в інших машинках марки.

Тест-драйв Audi A7 Sportback 2.8

Будь новенька модель від Audi дивит збалансованістю і естетикою

Тест-драйв Audi A7 Sportback 2.8


Тому на 1-ий тест, який організували на Сардинії, я вилітав з особливим нетерпінням. А по прильоті випробував культурний шок: збудовані в два ряди біля будови аеропорту авто просто приголомшили елегантністю, динамічністю і мало не фізично чувствуемого силою. При цьому вибрати кращий ракурс важко. Як би неможливо хороший витягнутий і приземкуватий купеподібний силует, якщо дивитися в профіль. Але, вставши прямо перед машинкою, розумієш, як копітко і розумно дизайнери попрацювали над її передній частиною. А на дорозі, примостившись за іншим A7, я гідно оцінив і тильну частину кузова сильну, солідну та спортивну відразу. Загалом, як не крути, автомобіль-красень, і пояснювати той чи інший елемент екстерєру сенсу немає, модель необхідно приймати цілісно.
Інша річ салон. Тут як раз весь сенс в деталях, від яких залежить зручність і бажання їздити. Знову ж є недовіра, що конкретно так (або схоже) буде виглядати інтерєр новітнього A6. А тому оглядаюся не поспішаючи. Архітектура приладової дощечки і передньої панелі частково підказує флагманську новітнього представницького седана A8. Знову два блюдця спідометра і тахометра з рознесеними по краях індикаторами температури масла і рівня пального і вбудованим в центр екраном. Нагорі панелі великий висувний екран системи MMI, що має ті ж функції, що і в A8 (шасі, коробки, сидінь, мультимедіа). І також на центральному тунелі є сенсорна панель, де можна пальцем писати номери телефонів або пункти призначення для навігації, а електроніка ваші каракулі розпізнає.
Але є і відмінності від лімузина. Так, селектор автоматичної коробки тут простіше, без тех. вишукувань, і це чудово: у тому ж A8 він фактично всім не сподобався дуже складний. А тут все звичайно, і переведення з режиму в режим безпроблемний: хитнув вниз перейшов з буденного Drive в Sport, двинув чуйний на право включився ручний режим перемикання передач. Бажаючи до цього пт є й інший шлях підрульові важелі. Але мені вони не сподобалися: кермо необхідно тримати вимогливо на 3 і 9 годин, через що хват виходить незграбним. Вообщем, тут справа смаку напарника по екіпажу це не збентежило.

Тест-драйв Audi A7 Sportback 2.8


Тест-драйв Audi A7 Sportback 2.8


Тест-драйв Audi A7 Sportback 2.8



І точно так само ми розійшлися в оцінці ряду інших частин: забарвлень обробки салону і фактур природного дерева, застосовуваного в A7. Бажаючи до якості матеріалів та виконання інтерєру не причепишся: шкура і пластик прекрасні, шви і стики фактично не видні, клавіші приємні на дотик і включаються з правильним, смачним звуком. І чари як чудова навігація: ось де ніяких незгод! Її основна фішка в тому, що маршрут накладається на супутникові фото Google. При цьому можна змінити не зовсім лише масштаб (від великого, як з космосу, до досить дрібного, коли на екрані можна розглянути кожне дерево або будинок), а й ракурс: від вимогливо вертикального до похилого. Реалістичність малюнки і її збіг з видом з вікна потрясають, і, мислю, це одна з числа тих новацій, що можна очікувати в наступних моделях Audi.


У пошуках гармонії

У чому філософія Audi A7 Sportback? Мабуть, відразу не скажеш. З одного боку, він найбільш емоційний, ніж класичний седан або надійний універсал. Рішучий настрій на драйв відчувається в усьому: і в довгому капоті з коротким переднім свесом, і в енергійному нахилі стійок кузова, і в сильних (від 204 до 300 к.с.) моторах. Але чисто спортивним, незважаючи на назву, кар не назвеш: тут і чотири повноцінних бічних дверей, і дуже просторий 2-ий ряд крісел зі своїм двозонним клімат-контролем, та величезний 535-літровий багажник, який за рахунок складених в підлогу задніх сидінь можна приростити до 1390 л.

Тест-драйв Audi A7 Sportback 2.8


Тест-драйв Audi A7 Sportback 2.8


Тест-драйв Audi A7 Sportback 2.8



В подібній ситуації розставити все по своїх місцях повинен їздовий тест. Означає, пора в дорогу. Влаштовуюся в кріслі з великою кількістю електрорегулювань, налаштовую під себе кермо (це тісніше вручну), виставляю дзеркала і наголошую, що огляд назад повністю солідний дивлячись зовні на сильно нахилене скло задніх дверей, чекав гіршого. Вид в бічні дзеркала теж достатній, бажаючи вони не незвичайно великі (наслідок боротьби за аеродинаміку і зниження шумності). Отже, можна рушати.
Поки кручусь по місцевості аеропорту, зрозуміти потенціал мотора не можу: вузько, багато перехресть, пішоходів. Хіба що підмічаю, як діє система Start / Stop: у світлофора мяко глушить движок, а коли відпускаєш педаль гальма, знову заводить. Зате можна оцінити рульове управління. А конкретно, його новітній електромеханічний підсилювач. Завдяки йому фактично 5-метрова машинка перетворюється на покірну іграшку: просто і прогнозовано входить в повороти, без проблем паркується (до речі, можна встановити електронного помічника, з яким ви будете заводити кар на паркінг, відпустивши баранку, необхідно лише впору загальмувати). Пізніше, на зигзагоподібних дорогах острова, чудова керованість A7 лише підтвердилася: навіть на солідний швидкостях (каюсь, високошвидкісний режим порушив) і на серпантині кар поводився бездоганно, вірно витримуючи задану лінію руху і чуйно реагуючи на кожен рух рук.

Тест-драйв Audi A7 Sportback 2.8

Будь новенька модель від Audi дивит збалансованістю і естетикою

Тест-драйв Audi A7 Sportback 2.8

Маленьке антикрило можна відкрити і закрити кнопкою

Там же прийшла черга і інших компонентів движків, коробки, підвіски. І ось тут тісніше не багато хто так однозначно. Приміром, дизельний мотор 3.0 TDI володіє сильною тягою (воно й зрозуміло: поводить момент 500 Нм при 14003250 об / хв), але він дуже гучний, і шумоізоляція від цього шуму не оберігає. Але такі агрегати до Росії поки поставляти не будуть. У нас A7 Sportback на даний момент доступний з 2-ма бензиновими моторами 204-сильним V6 обємом 2,8 л і 3-літровим, також 6-циліндровим, але турбованним, що розвиває 300 к.с. Коробки, як і тип приводу, теж варіюються: тут бути може 7-ступінчаста механізована коробка S tronic або 8-діапазонний варіатор multitronic. При всьому цьому на найбільш сильною машині за замовчуванням ставиться постійний повний привід quattro, в той час як варіант 2.8 FSI може комплектуватися і монопріводом.
Жаль, в ході короткого тесту з чудовим дорогам я кардинальних відмінностей між бензиновими модифікаціями не побачив; ймовірно, вони проявляться при довгій експлуатації на різних трасах, і а конкретно в зимовий період, коли переваги повного приводу стають явними. Поки ж можна сказати, що два мотори досить сильні і тяговітиє, будь-який з їх еластичний, а коробки діють живо і вірно.
При всьому цьому вдача роботи систем ви зможете коректувати. Так, перемикання селектора коробки в режим Sport робить кар агресивніше: кермо і підвіска стають жорсткіше, прискорення (наприклад, при обгоні) найбільш інтенсивними, виникає соковитий звук мотора, і різко виростає витрата пального. Але і в штатному режимі Drive немає повної гармонії: у ньому вєдовая машинка з движком 2,8 л на приміському шосе витрачає лише 6,5 л бензину на сто км, а й динаміка в ній слабший, а основне, раптом виникає якась хиткість (або поважність?), і в салоні починає заколисувати. При цьому навіть того, хто за кермом. Бути може, це наслідок прудкої їзди по зигзагоподібним трасах Сардинії, до того ж мають різкі перепади висот, але обійти даний факт я не міг про нього в один голос заявили фактично все.


Зайти з козирів


Тест-драйв Audi A7 Sportback 2.8

Навіть вночі Audi не сплутаєш з іншою маркою

Тест-драйв Audi A7 Sportback 2.8

На високошвидкісному шосе A7 коштує як влитий

Тісніше у власній базисної комплектації Audi A7 Sportback вражає списком систем збереження і обладнання для зручності. У їх числі біксенонові фари, доступ в салон без ключа, кришка багажника з електроприводом, 6 надувних подушок, система стабілізації, двозонний клімат-контроль, мультимедійний інтерфейс MMI. Ще найбільш абсолютним цей кар в змозі зробити різні функції. Приміром, вентиляція і функція масажу в передніх сидіннях, світлодіодні фари, система нічного бачення (застерігає про появу на дорозі тварин або жителів нашої планети), адаптивний круїз-контроль, здатний пригальмувати машинку перед перешкодою, якщо цього не зробив шофер (під час тесту я випробував і це пристосування).
Разом з сильними движками, сучасними трансмісіями, помітним дизайном кузова і якісним салоном все це описує інгольштадтська сімку як дуже суворого конкурента у власному секторі. Якщо ж враховувати цінову стратегію бренду, то суперникам і зовсім доведеться несолодко: повнопривідну версію A7 2.8 FSI quattro у росіян доларів можна замовити за вартістю від 2379000 рублів, ціни на модифікацію 3.0 TFSI quattro починаються з 2695000 рублів. Немає сумніву, що фактично всі клієнти справедливо порахують це пропозиція дуже спокусливим.


Дієта по-німецьки Незважаючи на вражаючі габарити, Audi A7 Sportback досить легкий всього 1720 кг з найменшим з бензинових моторів. Даний факт багато в чому визначає такі характеристики, як чудова розгінна динаміка і впевнене гальмування, чудова керованість, маленький витрата пального. Секрет у тому, що німецькі конструктори по максимуму вживали алюміній, поєднуючи його з різними сортами сталі. А конкретно, зі сплаву алюмінію в машині виготовлені всі двері, капот, контур кришки багажника, підсилювачі за бамперами, елементи підкапотного місця, також важелі передньої і задньої підвіски. При всьому цьому, остаточно ж, твердість кузова і рівень захищеності жителів нашої планети всередині кара ніяк не погіршити.







ПОРІВНЯЙТЕ САМІ




Audi A7 Sportback

Porsche Panamera 4

BMW GT


Макс. потужність, к.с.

300

300

306

Макс. момент, Нм

440

400

400

Макс. швидкість, км / год

250 *

257

250

Час розгону
0100 км / год, с

5,6

6,1

6,3

Економічність,
л/100 км

8,2

9,6

8,9

Збереження EuroNCAP

немає даних

немає даних

немає даних

Вартість, руб.

Від 2695000

від 4568600

від 2740000

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ Audi A7 Sportback

Габарити, мм

4969х1911х1420

Колісна база, мм

2914

Розмір багажника, л

5351390

Споряджена маса, кг

1720

Тип двигуна

бензиновий V6

Робочий розмір, куб. см

2773

Макс. потужність, к.с. / об / хв

204/52506500

Макс. момент, Нм / об / хв

280/30005000

Трансмісія

роботизована 7-ступінчаста

Привід

постійний повний

Макс. швидкість, км / год

235

Час розгону 0100 км / год, с

8,3

Витрата пального (середній), л/100 км

8,0

Розмір бака, л

Пожожие новости
Зустрічайте нового члена сімї A1! Записуйтеся на тест-драйв! Діліться своїми враженнями!
Hyundai Veloster настільки оригінальний, що прямо зіставляти його з будь-яким іншим автомобілем важко. Бажаючи і звучних заяв
Audi готує пакет оновлень для моделей Q7, A3 кабріолет і A7 Sportback. Компанія Audi оголосила цілий список оновлень, які
В 2012-му році Audi представить нові моделі А3, A1 Sportback і зробить плановий рестайлінг для Q5 і A4.
Високотехнологічний, спортивний, практичний і прогресивний все це про нову модель Audi A3 Sportback. Новий пятидверний хетчбек з
Комментарии
Тест-драйв Nissan Pathfinder V6 (7AT)

Тест-драйв Nissan Pathfinder V6 (7AT)

В еру повальної моди на кросовери світові виробники хоч і намагаються
Возращение Mercedes CLK

Возращение Mercedes CLK

В процесі майбутньої зміни поколінь C-клас від Мерседес-Benz зазвичай обіцяє
Тест - Драйв Subaru XV.

Тест - Драйв Subaru XV.

Subaru не часто нас балує своїми новинками, а сам модельний ряд невеликий.
MG тестує новий компактний хетчбек на європейських дорогахю

MG тестує новий компактний хетчбек на

Китайсько-британський бренд MG, який планує широкомасштабне повернення до
Характеристики Chrysler Neon

Характеристики Chrysler Neon

Chrysler Neon автомобіль був представлений в 1994 році Chrysler Corporation.
Тест-драйв Audi A7 Sportback

Тест-драйв Audi A7 Sportback

Спрямовуючись закрити всі потенційні ніші в модельному ряду, Audi створила
Опис автомобіля ГАЗ 3110

Опис автомобіля ГАЗ 3110

Волга це традиція, яка живе на території Росії вже десятки років і до цих пір
Новинка Volkswagen Passat B7

Новинка Volkswagen Passat B7

У 1973 році були вперше представлені моделі автомобілів Volkswagen Passat. Це