Войти на сайт
Логин:
Пароль:
Регистрация  :  Пароль?  :  Закрыть
Рекомендуем так же и не забудьте о на нашем ресурсе у нас на портале
Главная Контакты Карта сайта Подписаться RSS

Тест драйв VW Passat CC

Опубликовано : 5-01-2014, 10:29 | Категория: Тест-Драйв   
(голосов:)
Тест драйв VW Passat CC

У 2008 році марка Volkswagen зважилася на ризикований крок і випустила свій перший емоційний автомобіль VW Passat CC. Чотирьохдверне купе, або лайфстайл-седан, або Пассат для оригіналів - називати його можна як завгодно, але суті це не змінює: компанія, яка завжди пишалася своїми традиціями, раптом запустила в серію абсолютно неформатний автомобіль.
І тут зясувалося, що клієнти Фольксвагена, виявляється, давно чекали таку машину: за три роки Passat CC розійшовся тиражем в 320 тисяч автомобілів, удвічі більшим, ніж планували маркетологи VW. Навіть в консервативній Росії кожен десятий проданий Пассат мав шильдик СС на багажнику. Бути може, саме тому Passat CC настільки довгий час залишався єдиною моделлю Volkswagen з дизайном з минулої, ще гюнаковской епохи - з припухлими очима-фарами і потужним щитом решітки радіатора?
Тест драйв VW Passat CC

VW Passat CC (на фото внизу) дуже швидко отримав народне звання найкрасивішого Фольксвагена, а потім ще й кілька престижних нагород за дизайн. Новий ЦЕ-ЦЕ, на жаль, вже не так сильно вибивається з корпоративного стилю VW.

Тест драйв VW Passat CC

Зате тепер відповідність загальнокорпоративні стилю стовідсоткове: характерні незграбні фари зі світлодіодною буковкой u в корпусі, горизонтальна решітка, що займає весь простір між фарами, світловоди в задніх фарах і багато-багато хрому. Оновлений Passat CC нагадує все Фольксвагени одночасно, але особливо сьомий Passat-седан і флагманський VW Phaeton. Що, втім, логічно, адже головне завдання нинішнього фейсліфтінга, крім стандартизації зовнішності, технічна уніфікація двох Пасатів, звичайного і це-це.

Що це означає?

Це означає, що тепер Passat СС отримав той же набір розумної електроніки, що і дебютували минулого року седани Passat і Jetta: адаптивний круїз-контроль і адаптивне головне світло, систему розпізнавання дорожніх знаків, систему контролю сліпих зон і підтримки рядності руху . Причому Side Assist Plus (та, що контролює машини в мертвій зоні) в разі небезпеки не тільки моргає світлодіодом в корпусі дзеркала заднього виду, а й створює додаткове зусилля на кермі, натякаючи водієві про те, що перебудовуватися в сусідній ряд не варто. Lane Assist, в свою чергу, вміє самостійно коригувати траєкторію руху короткими поворотами керма. Особливо ефектно це виглядає з боку коли водій відпускає кермо на пологій дузі

Зявиться на ЦЕ-ЦЕ і оновлений автоматичний паркувальник, що володіє навичками і паралельної, і перпендикулярній паркування, і навіть система відкривання кришки багажника з ноги як на седані Passat. Остання, щоправда, як і раніше працює через раз і особливої ??радості не доставляє: закривати кришку все одно доводиться руками.
Тест драйв VW Passat CC

Відкрити кришку багажника з стусана може будь, у кого в кишені лежить ключ від машини: для цього треба провести / махнути ногою під заднім бампером. Багажник у CC, до речі, немаленький 532 літра з піднятими спинками задніх сидінь. Скласти їх можна в пропорції 2/3.

Зміни в салоні мінімальні приборка з білим підсвічуванням шкал і кольоровим дисплеєм бортового компютера (на дорогих версіях), стрілочні годинничок замість кнопки аварійки на передній панелі і новий блок управління кліматом, який тепер чомусь відрізняється від того, що використовується на звичайному седані . Але якість матеріалів та виконання раніше на найвищому рівні: алюміній тут дійсно алюміній, а дерево це дерево, хай і під товстим шаром лаку. Особливо гарний двоколірний салон з контрастними вставками на сидіннях і панелях дверей.
Інтерєр
Тест драйв VW Passat CC

всефольксвагеновской мультимедійна система не може похвалитися ні просунутої навігацією, ні умінням красиво взаємодіяти із зовнішніми мультимедійними пристроями. Але в машині з такою зовнішністю, звичайно, хотілося б бачити більш вишуканий салон.

Всефольксвагеновской мультимедійна система не може похвалитися ні просунутої навігацією, ні умінням красиво взаємодіяти із зовнішніми мультимедійними пристроями. Але в машині з такою зовнішністю, звичайно, хотілося б бачити більш вишуканий салон.
Тест драйв VW Passat CC

Передні сидіння і виглядають відмінно, і тулуб тримають добре у них ненавязлива, але дуже впевнена підтримка в спини і стегон, і вдалий профіль. Можна замовити вбудований масажер, правда, трохи безглуздий, і вентиляцію, яка була і у попередника.
Тест драйв VW Passat CC

Задній диван краще брати в базовій версії для двох, із зручною нішею посередині. Утрьох ззаду все одно буде не дуже зручно. Місця над головою пасажирів там впритул, але дискомфорту це не викликає. Однак на машинах з панорамним люком стеля буде трохи нижче.

Інших нововведень у рестайлінгового Passat CC, власне, і немає Лінійка моторів залишилася колишньою: базовим вважається 1,8-літровий 160-сильний мотор, який в Росії доступний в дефорсованій до 152 кінських сил версії, слідом іде дволітровий турбодвигун потужністю 210 кінських сил , два дизеля 2.0 (140 і 170 сил), з яких нам дістанеться більш потужний варіант, а на вершині гамми повнопривідний 300-сильний ЦЕ-ЦЕ з мотором V6 і повним приводом вже в базі. Правда, пару років тому топовий варіант на російському ринку не прижився через високу вартість, однак після рестайлінгу він знову зявиться у продажу!

Базовий мотор комплектується або механічною коробкою передач, або семиступеневим роботом DSG з сухими зчепленнями, а більш потужні варіанти Passat CC в Росії будуть доступні тільки з витривалим шестиступінчастим преселектівом. Цікаво, що на європейському ринку ЦЕ-ЦЕ з будь-яким з дизелів трохи пізніше можна буде замовити з повнопривідною трансмісією (муфта Haldex в приводі задніх коліс), а от російські перспективи таких автомобілів поки не ясні.
Тест драйв VW Passat CC


Щось вибір моторів в Росії невеликий

Так і є. Самим підходящий Passat CC варіант по духу і по динаміці це дволітровий бензиновий двигун з турбонаддувом і роботом DSG. Чудовий мотор з приємною тягою у всьому діапазоні оборотів і відмінною еластичністю. У спортивному режимі шестиступінчаста преселективна трансмісія завжди тримає напоготові потрібну передачу, дозволяючи динамічно розганятися майже з будь-якій швидкості, а в драйві коробка міняє щаблі швидко і майже непомітно, хоча й трохи замислюється при необхідності скинути відразу 2-3 передачі.
Тест драйв VW Passat CC

Passat CC з дволітровим турбомотором розганяється до ста кілометрів на годину за 7,8 секунди, на 0,2 секунди повільніше, ніж звичайний седан, незважаючи на трохи меншу масу. Однак це все одно другий за динамікою ЦЕ-ЦЕ в гамі швидше тільки версія з V6, яка набирає першу сотню за вражаючі 5,5 секунди.

Шасі приємно-нейтральне, а з активними амортизаторами ще й універсальне. У нормальному режимі підвіски Passat CC котить з упевненістю бізнес-седана, у спортивному трохи затискається, зменшуючи крен і загострюючи реакції на поворот керма і переміщення педалі газу, в комфортному непогано справляється з тріщинами і нерівними латками на асфальті. Причому всі три режими на це-це дійсно працюють! Вони відрізняються настройками, і ними дійсно хочеться час від часу пограти: включити спорт перед виїздом на звивисту дорогу або комфорт перед ремонтованим шосе.

А найприємніший варіант нормальний. Ідеальний для повсякденної їзди: в міру зібраний і досить комфортний. Підвіска працює безшумно, мотор при розміреним їзді теж майже не чути. Немає і сторонніх шумів, зате є подвійні передні бічні стекла в дверях без рамок, лобове скло з шумо-віброізоляційних плівкою і додаткові шари шумоізоляції на підлозі багажника, в передній панелі і всередині дверних обшивок.
Тест драйв VW Passat CC

Попередній Passat CC можна було замовити зі спорт-пакетом R-Line - з більш агресивним обвісом, переналаштованою підвіскою і особливою обробкою салону. Для нового нічого схожого поки не передбачено.

Базовий мотор 1.8, звичайно, теж гідний. Він зовсім трохи програє дволітровому побратиму по динаміці і по крутний момент, але різниця в динаміці все ж відчувається. Особливо у версії з механікою з дещо розтягнутими передавальними числами.
А як же дизель?

З дизелів вдалося поїздити тільки на 140-сильної версії дволітрового турбодизельного мотора з механічною трансмісією. Приємний двигун: він добре тягне, буквально, з неодружених, хоча ще недавно рушати на фольксвагенівських дизелях з ручкою було непросто через брак тяги на початку робочого діапазону, і бадьоро крутиться до 4,5-5 тисяч обертів на хвилину. В плюсах 320 Нм крутного моменту і смішний витрата палива в 5,4 літра на сто кілометрів в змішаному циклі, а в мінусах зайва вібронагруженность.

В Європі цей мотор доступний у двох варіантах просто TDI і BlueTDI з уприскуванням сечовини, і обидва вони відповідають нормам Євро-6, який набирає чинності через два роки. Але для Росії всі мотори, включаючи бензинові, заточені під Євро-5, спростять до норм Євро-4.
Тест драйв VW Passat CC

На дизельних моторах трансмісія DSG розмикає обидва зчеплення при русі накатом - для економії палива. Крім того, всі модифікації Passat CC вміють відключати генератор на розгоні, додатково знижуючи викиди СО2 і витрата палива. Але жодних установок стоп-старт або рекуперації енергії для ЦЕ-ЦЕ не передбачено.


Окей, а що з цінами?

У Росії Passat CC вже продається. Базовий варіант з 1.8 і механікою коштує 1108000 рублів на 57 тисяч рублів дорожче, ніж до рестайлінгу, і на 68 тисяч рублів дорожче, ніж звичайний Passat з тим же мотором. Роботизована трансмісія збільшить ціну на 95 тисяч рублів.

Дволітрові версії ЦЕ-ЦЕ бензинова і дизельна в комплекті з DSG стоять 1,444 і 1,433 мільйона рублів відповідно. Флагманський 3.6 з повним приводом обійдеться в значну суму 1,981 мільйона рублів. Маючи на руках такі гроші, можна придивитися, наприклад, до повнопривідного хетчбеку Audi A5 Sportback з 211-сильним турбомотором (від 1,848 мільйона рублів).

Навіщо Ауді, може, краще просто Пассат?

Якщо говорити про базової версії, то в чомусь, можливо, і краще. Практичніше, солідніше, звичніше Але у випадку з 210-сильними версіями не все так просто: Passat CC з таким мотором коштує на 100 тисяч рублів дешевше просто Пасату в дуже схожою комплектації. Дизель теж виходить трохи дешевше, а звичайний седан із двигуном 3.6 і повним приводом в Росії взагалі не продається.
Тест драйв VW Passat CC

На інших ринках - в США і Європі - цей автомобіль тепер називається просто Volkswagen CC. Проте в Росії приставку Passat вирішили залишити. Для солідності?

Але важливо інше: Passat CC навіть після рестайлінгу залишається найкрасивішим Фольксвагеном сучасності. Елегантним, стильним, з хорошим інтерєром, дверима без рамок і легким з відтінком преміальності. За який, до слова, можна і трішки переплатити.

Альтернатива

Тест драйв VW Passat CC

** Audi A5 Sportback ** Стильний хетчбек від Audi коштує дорожче - ціни на нього тільки починаються від 1,554 мільйона рублів. Зате за 1,88 мільйона можна купити повнопривідний автомобіль з роботом і 211-сильним турбомотором, який на моделях Audi розвиває 350 Нм крутного моменту, замість 280 на Фольксвагенах.

Audi A5 Sportback Стильний хетчбек від Audi коштує дорожче - ціни на нього тільки починаються від 1,554 мільйона рублів. Зате за 1,88 мільйона можна купити повнопривідний автомобіль з роботом і 211-сильним турбомотором, який на моделях Audi розвиває 350 Нм крутного моменту, замість 280 на Фольксвагенах.

Тест драйв VW Passat CC

Citroen DS5 Псевдоуніверсал від Citroen з фантастичним дизайном в Росії поки не продається - у нас він зявиться лише до літа поточного року. Тому цін поки немає. У Європі (у Німеччині) такий автомобіль можна купити трохи дешевше 30 тисяч євро: серед його достоїнств - розкішний інтерєр, непогані турбомотори, а також наявність гібридної версії.

Тест драйв VW Passat CC

Volvo S60 Седан Volvo - єдиний в цьому класі може претендувати на звання іміджевого. Базова ціна на версію з турбомотором 1.6 (150 сил) стартують з позначки 199 000 рублів, а повнопривідний автомобіль з 304-сильним турбомотором V6 обійдеться мінімум в 1,964 мільйона рублів.


Пожожие новости
Компанія Peugeot опублікувала на своєму офіційному сайті ціни на седан 508, продажі якого на російському ринку почнуться з 1
Класичний Фольксваген Жук, створений Фердинандом Порше і випускався майже шістдесят років, подобався відразу всім і тому
Про найшикарніших машинах часто говорять, що це преміум в квадраті, настільки вони розкішні і багато оснащені. Але деяким зовсім
По суті, Субару BRZ це Toyota GT86, але, може бути є відмінності?
Як Ви памятаєте, у Фольксвагена це не перший спроба, в секторі А, чтож, подивимось що вийшло цього разу.
Комментарии

Ваше Имя:   Ваш E-Mail:  

Полужирный Наклонный текст Подчеркнутый текст Зачеркнутый текст | Выравнивание по левому краю По центру Выравнивание по правому краю | Вставка смайликов Вставка ссылкиВставка защищенной ссылки Выбор цвета | Скрытый текст Вставка цитаты Преобразовать выбранный текст из транслитерации в кириллицу Вставка спойлера

Код:
Включите эту картинку для отображения кода безопасности
обновить, если не виден код


Введите код:




Нова Honda Civic 2012. Комфортна керованість

Нова Honda Civic 2012. Комфортна

Минуло трохи більше року, після нашого тесту попередньої Honda Civic
Mercedes-Benz C-Class: тест на Нюрбургринзі

Mercedes-Benz C-Class: тест на Нюрбургринзі

Важко переоцінити значимість нової моделі C-Class для компанії Mercedes-Benz.
Перші субєктивні враження від нового Mitsubishi Outlander

Перші субєктивні враження від нового

Mitsubishi знаходиться в творчому пошуку. Після ряду експериментів з дизайном
У компанії Audi є відповідь: хетчбек A1, квадратний корінь з преміума.

У компанії Audi є відповідь: хетчбек A1,

Про найшикарніших машинах часто говорять, що це преміум в квадраті, настільки
Chevrolet Captiva: крутий хлопець з мяким характером

Chevrolet Captiva: крутий хлопець з мяким

Шевроле Каптіва стала свого часу справжньою сенсацією для нашого ринку.
Тест драйв VW Passat CC

Тест драйв VW Passat CC

У 2008 році марка Volkswagen зважилася на ризикований крок і випустила свій
Mercedes тестує електричний суперкар на Нюрбургринзі.

Mercedes тестує електричний суперкар на

Пару років тому Mercedes заявив про бажання випустити електричний суперкар. З
Тест-драйв Hyundai Veloster (2012)

Тест-драйв Hyundai Veloster (2012)

Hyundai Veloster настільки оригінальний, що прямо зіставляти його з будь-яким